1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügi- ja tagastustingimused kehtivad africaorganics.ee klientide (edaspidi Klient) ja Moongazer OÜ, registrikood 12783585, aadress Paepargi 50/2, Tallinn, 11417, Eesti (edaspidi Kaupmees) vahel kauba ostmisest tulenevate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad africaorganics.ee poest ostetud toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3 Moongazer OÜ jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Need muudatused kajastuvad africaorganics.ee veebilehel.
2. Terms of Sale Prices
2.1 Terms of Sale states that all prices on the africaorganics.ee website include all the taxes except shipping costs.
2.2 Näidatud allahindlusmäärad on ümardatud lähima täisarvuni.
3. Tellimuse esitamine
3.1 Toodete tellimiseks leia endale sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvi sisu saate vaadata, klõpsates veebilehe päises ostukorvi ikooni.
3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid saate muuta, sisestades soovitud toodete arvu koguse lahtrisse. Tooteid saate ostukorvist eemaldada, vajutades samal real asuvale ristile.
3.3 Tellimuse lõpetamiseks saate valida järgnevate võimaluste vahel:
- Pärast toote ostukorvi lisamist klõpsake tootelehel ikooni "Paypal". See suunab teid tellimuse vormistamiseks Paypali.
- Kui olete registreeritud klient või soovite konto luua, klõpsake ülemises menüüs ikooni "Minu konto", et sisestada oma sisselogimisandmed.
- Klõpsake ülamenüüs ikooni "Ostukorv" ja seejärel "Mine maksma":
- sisestage oma arveldus- ja tarneandmed;
- märkige linnukesega, kui soovite tulevaste ostude jaoks konto luua;
- valige oma kättesaamise koht ja makseviis;
- märkige oma turunduseelistusi;
- loe ja nõustu Müügitingimustega;
- vali "Esita tellimus" ja teid suunatakse valitud makseteenuse pakkuja lehele.
3.4 Kui valite "Tulen ise järgi", siis paki kättetoimetamise eest tasu ei võeta, kuid järeletulemine tuleb Kaupmehega kinnitada saates kiri e-posti aadressile info@africaorganics.ee enne tellimuse esitamist. enne tellimuse esitamist.
3.5 Kui makse on sooritatud saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja arve koopia. Tellimuste ajalugu ja arveid saab hallata “Minu konto” ikooni all.
3.6 Postitame tooted pärast arve tasumist.
4. Müügileping jõustumine
4.1 Klient kinnitab tellimuse ja tasub selle eest pärast nupu “Esita tellimus” vajutamist.
4.2 Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Kaupmehe arvelduskontole.
4.3 Kliendil on õigus teavitada Kaupmeest lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on tehtud eritellimusena arvestades Kliendi isiklikke vajadusi. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud peab katma Klient. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
5. Saatmine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi arve tasumisel) komplekteerib Kaupmees tellimuse ja toimetab selle kohaletoimetamiseks Kaupmehe logistikapartneri(te)le.
5.2 Kui kasutasite siseriiklikku Omniva / DPD / Itella Smartposti pakiautomaaditeenust, väljastatakse tellimus Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabumisel pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiiltelefonile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegu ja isiklikku uksekoodi.
Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Tellija mobiiltelefonile. Seejärel tagastatakse pakk Kaupmehele.
5.3 Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaaditeenust (kehtib ainult Soome klientidele), väljastatakse tellimus Soomes Kliendi poolt valitud pakiautomaadist 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabumisel pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiiltelefonile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegu ja isiklikku uksekoodi.
Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse SmartPOST pakiautomaadis tasuta 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiiltelefonile. Seejärel tagastatakse pakk Kaupmehele.
5.4 Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti postkontoriteenust (kehtib ainult Soome klientidele), väljastatakse tellimus Kliendi poolt valitud Soome postkontorist 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, teavitatakse Klienti paki saabumisest postkasti. Saadetist hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk Kaupmehele.
5.5 Transpordi käigus kahjustatud tooted, kuid mitte toote pakend, asendatakse. Kui toodet ei ole võimalik asendada, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
5.6 Kaupmees ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud Kaupmehest mitteolenevatest või ettenähtamatutest asjaoludest.
5.7 Kui valisite “Tulen ise järgi”, tuleb kaubale järeletulemise kokkulepe enne tellimuse vormistamist Kaupmehega kinnitada, et tagada kaubale järeletulemine soovitud ajal. Selleks saatke e-kiri aadressile info@africaorganics.ee.
6. Taganemisõigus
6.1 Africaorganics.ee veebilehelt ostetud toodetel on kättesaamisel 14-päevane taganemisõigus. Kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-poodi tagastada.
6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus Kaupmehele e-posti teel info@africaorganics.ee. Taganemisavalduse kättesaamisel saadab Kaupmees Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast toote tagastamise soovi esitamist.
6.4 Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
6.5 14-päevane taganemisõigus ei kehti:
- Toodet ei saa tagastada terviseohutuse või hügieenilistel põhjustel (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toiduained, joogid, tekid, padjad jne) või kui toode on kasutatud või avatud või selle kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik tõestada;
- Tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või kimbud vastavalt VÕS § 53 lg 4 p 4;
- Toode on segatud või kombineeritud teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam eraldada;
- Toodet on kasutatud majanduslikel ja professionaalsetel eesmärkidel;
- Seadet on kasutatud vale pingega;
- Toode on mehaaniliselt kahjustatud või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- Tegemist on seadme normaalne kulumisega ja see ei mõjuta seadme väärtust ega kasutamist;
- Seadet on remonditud volitamata teenusepakkuja poolt.
6.6 Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on tellitud kaubale mittevastavus või defektiga toode.
6.7 Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Kaupmees võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olev kaup on tagastatud või kuni Klient on esitanud tõendi selle kohta, et kaup on tagastatud, olenevalt sellest, kumb on varasem.
6.8 Kaupmees jätab endale õiguse keelduda tellimuse vastuvõtmisest ja võib keelduda tellimuse täitmisest näiteks, kuid mitte ainult juhul, kui hinnakirjas on vea või tehnilise rikke tõttu märgitud vale hind.
7. Ostetud kaupade/toodete kasutamine majandus- või ametialastel eesmärkidel (sh juriidiline isik)
7.1 Kui ostetud toodet on kasutatud majanduslikel või ametialastel eesmärkidel või ostjaks on olnud juriidiline isik, siis tavapärane pretensioonide esitamise kord ei kehti. Sellistel juhtudel on nõude esitamise tähtaeg tavaliselt 6 kuud või pikem kui tootja lubab. Selle aja jooksul toode asendatakse või parandatakse, kui tootjal esineb defekte.
7.2 Tooteid ei asendata, kui:
- Toode on terviseohutuse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või on kasutatud või avatud (kosmeetikatooted jms);
- Toodet on segatatud või kombineeritud mõne teise toote või kaubaga nii, et seda ei saa enam kasutada. Toodet on kasutatud ärilistel ja professionaalsetel eesmärkidel;
- Toode on mehaaniliselt kahjustatud või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- Tootel esinevad tavapärane kulumine ja defektid, mis ei kahjusta seadme väärtust ega kasutamist;
- Toodet on parandanud mittevolitatud teenusepakkuja.
8. Vastutus
Kaupmees ja Klient vastutavad teise poole ees käesolevate tingimuste rikkumise eest Eesti Vabariigi seadustes sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9. Vääramatu jõud
Kaupmees ei vastuta kahjude või Kauba kohaletoimetamise viibimise eest, mis on tingitud Kaupmehest sõltumatutest või ettenägematutest asjaoludest.
10. Privaatsus ja turvalisus
Africaorganics.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
11. Pretensioonide esitamise kord
11.1 Kaupmees vastutab Kliendile müüdud kauba tingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume saata pretensioon e-posti aadressile info@africaorganics.ee.
11.2 Pretensioonis peab olema märgitud:
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
- Kauba puudused;
- Kaupmehele esitatav nõue;
- Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
11.3 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
11.4 Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
11.5 Kaupmees vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.
11.6 Kaupmees ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
11.7 Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
12. Kliendi isikuandmete töötlemine
12.1. Kaupmees töötleb Kliendi poolt edastatud isikuandmeid vastavalt isikuandmete kaitse seadusega kehtestatud nõuetele. Rohkem infot isikuandmete töötlemise protsessi kohta saab lugeda siit.
12.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
12.3. Kaupmees töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
12.4. The main processor of personal data of the e-store africaorganics.ee is Moongazer OÜ, registry code 12538526, address Estonia, Harjumaa, Tallinn, Paepargi 50/2, 11417, e-mail info@africaorganics.ee.
12.5 Kaupmees ei jaga kliendi isikuandmeid kolmandate osapooltega, välja arvatud:
- kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
- tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
- Eelnevates punktides 1 ja 2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Kaupmees.
- Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Kaupmehe poole aadressil info@africaorganics.ee.
12.6 Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Kaupmehe poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Kaupmehe e-posti aadressile info@africaorganics.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
12.7 Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
13. Vaidluste lahendamise kord
Kui Kliendil on Kaupmehe suhtes pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@africaorganics.ee. Kui Klient ja Kaupmees ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib Klient ühendust võtta Tarbijavaidluste komisjoniga. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Kaupmehe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.